ברוך שמאילוב - הוועד האולימפי ראיון השבוע עם ×”×’ ודאי ברוך שמיאלוב : ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020.

ברוך שמאילוב - ×"ווע×" ×"אולימפי ראיון ×"ש×'וע עם ×"×' ו×"אי ×'רוך שמיאלו×' : ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020.. 13 hours ago · ברוך כפי שעשתה הקולגה שלו אתמול, ברוך שמאילוב הגיע לקרב על מדליית הארד במשקל עד 66 קג דרך בית הניחומים, אך שם נכנע לדניאל קארנין הברזילאי שהשיג ווזארי וזכה במדליה על חשבונו. הג'ודוקא ברוך שמאילוב העפיל לקרב על הארד ברבע הגמר פגש שמאילוב את ואזה מגרלשווילי הגיאורגי. החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו. אחרי ההפסד אתמול של שירה ראשוני בקרב על הארד, גם ברוך שמאילוב החמיץ ברגע האחרון מקום על הפודיום באולימפיאדת טוקיו. בסוף לא שיחקתי אותו מספיק טוב.

2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל: More images for ברוך שמאילוב » החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו. 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020.

×'רוך שמאילו×' Youtube
×'רוך שמאילו×' Youtube from i.ytimg.com
אולימפיאדת טוקיו 2020 (2021) מסיימת את יום המשחקים השני (בספירה מאז טקס הפתיחה) ובסרטון ניתן שאטאאוט לספורטאים. 2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל: More images for ברוך שמאילוב » Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר. אחרי ההפסד אתמול של שירה ראשוני בקרב על הארד, גם ברוך שמאילוב החמיץ ברגע האחרון מקום על הפודיום באולימפיאדת טוקיו. החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו.

אחרי ההפסד אתמול של שירה ראשוני בקרב על הארד, גם ברוך שמאילוב החמיץ ברגע האחרון מקום על הפודיום באולימפיאדת טוקיו.

אחרי ההפסד אתמול של שירה ראשוני בקרב על הארד, גם ברוך שמאילוב החמיץ ברגע האחרון מקום על הפודיום באולימפיאדת טוקיו. בסוף לא שיחקתי אותו מספיק טוב. 16 hours ago · ברוך שמאילוב המתחרה בג'ודו בקטגוריית משקל של עד 66 קג פתח את הבוקר עם ניצחון על קווין לופורטה ממוזמביק בקרב הראשון שלו. 2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל: 11 hours ago · דווחו לנו. באתי לפה במצב מעולה וראיתי רק מדליה. Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: הג'ודוקא הישראלי המתחרה במשקל עד 66 קג העפיל הבוקר (ראשון. 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020. לא הצליח לנו הפעם, התחושות קשות. הג'ודוקא ברוך שמאילוב העפיל לקרב על הארד ברבע הגמר פגש שמאילוב את ואזה מגרלשווילי הגיאורגי. מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר.

הג'ודוקא הישראלי המתחרה במשקל עד 66 קג העפיל הבוקר (ראשון. עיר שלמה עומדת מאחריכם ומאחלת לכם הצלחה במשחקים האולימפיים. מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר. 11 hours ago · דווחו לנו. 16 hours ago · ברוך שמאילוב המתחרה בג'ודו בקטגוריית משקל של עד 66 קג פתח את הבוקר עם ניצחון על קווין לופורטה ממוזמביק בקרב הראשון שלו.

Vs5asfczkfmflm
Vs5asfczkfmflm from www.israelhayom.co.il
אחרי ההפסד אתמול של שירה ראשוני בקרב על הארד, גם ברוך שמאילוב החמיץ ברגע האחרון מקום על הפודיום באולימפיאדת טוקיו. 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: 11 hours ago · דווחו לנו. טוהר בוטבול, ברוך שמאילוב ושי קקון ישתתפו היום, שישי, בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בטוקיו. 16 hours ago · ברוך שמאילוב המתחרה בג'ודו בקטגוריית משקל של עד 66 קג פתח את הבוקר עם ניצחון על קווין לופורטה ממוזמביק בקרב הראשון שלו. Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020. 2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל:

2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל:

אולימפיאדת טוקיו 2020 (2021) מסיימת את יום המשחקים השני (בספירה מאז טקס הפתיחה) ובסרטון ניתן שאטאאוט לספורטאים. ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020. 16 hours ago · ברוך שמאילוב המתחרה בג'ודו בקטגוריית משקל של עד 66 קג פתח את הבוקר עם ניצחון על קווין לופורטה ממוזמביק בקרב הראשון שלו. טוהר בוטבול, ברוך שמאילוב ושי קקון ישתתפו היום, שישי, בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בטוקיו. באתי לפה במצב מעולה וראיתי רק מדליה. Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: 2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל: הג'ודוקא ברוך שמאילוב העפיל לקרב על הארד ברבע הגמר פגש שמאילוב את ואזה מגרלשווילי הגיאורגי. מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר. 13 hours ago · ברוך כפי שעשתה הקולגה שלו אתמול, ברוך שמאילוב הגיע לקרב על מדליית הארד במשקל עד 66 קג דרך בית הניחומים, אך שם נכנע לדניאל קארנין הברזילאי שהשיג ווזארי וזכה במדליה על חשבונו. החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו. הג'ודוקא הישראלי המתחרה במשקל עד 66 קג העפיל הבוקר (ראשון. לא הצליח לנו הפעם, התחושות קשות.

Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: אולימפיאדת טוקיו 2020 (2021) מסיימת את יום המשחקים השני (בספירה מאז טקס הפתיחה) ובסרטון ניתן שאטאאוט לספורטאים. מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר. באתי לפה במצב מעולה וראיתי רק מדליה. ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020.

ספורט Ynet על א×
ספורט Ynet על א×"מת קטאר ×"×' ו×"וקא ×'רוך שמאילו×' ×–×›×" Facebook from lookaside.fbsbx.com
טוהר בוטבול, ברוך שמאילוב ושי קקון ישתתפו היום, שישי, בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בטוקיו. אולימפיאדת טוקיו 2020 (2021) מסיימת את יום המשחקים השני (בספירה מאז טקס הפתיחה) ובסרטון ניתן שאטאאוט לספורטאים. מאוד מאוד מאכזב, זה משחק אכזר. 2 בספטמבר 1994 (בן 26) ישראל: הג'ודוקא ברוך שמאילוב העפיל לקרב על הארד ברבע הגמר פגש שמאילוב את ואזה מגרלשווילי הגיאורגי. 11 hours ago · דווחו לנו. באתי לפה במצב מעולה וראיתי רק מדליה. 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד:

החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו.

הג'ודוקא הישראלי המתחרה במשקל עד 66 קג העפיל הבוקר (ראשון. אולימפיאדת טוקיו 2020 (2021) מסיימת את יום המשחקים השני (בספירה מאז טקס הפתיחה) ובסרטון ניתן שאטאאוט לספורטאים. בסוף לא שיחקתי אותו מספיק טוב. עיר שלמה עומדת מאחריכם ומאחלת לכם הצלחה במשחקים האולימפיים. More images for ברוך שמאילוב » החדרתים שלנו, יכנסו למעגל התחרויות ביום ראשון, כל אחד במקצועו. 11 hours ago · דווחו לנו. 13 hours ago · ברוך כפי שעשתה הקולגה שלו אתמול, ברוך שמאילוב הגיע לקרב על מדליית הארד במשקל עד 66 קג דרך בית הניחומים, אך שם נכנע לדניאל קארנין הברזילאי שהשיג ווזארי וזכה במדליה על חשבונו. Jul 25, 2021 · ברוך שמאילוב ניצחון ממדליה: 18 hours ago · 13:35 | ברוך שמאילוב לאחר ההפסד בקרב על מדליית הארד: ברוך שמאילוב פתח בהצלחה את התחרויות בטוקיו 2020. 16 hours ago · ברוך שמאילוב המתחרה בג'ודו בקטגוריית משקל של עד 66 קג פתח את הבוקר עם ניצחון על קווין לופורטה ממוזמביק בקרב הראשון שלו. טוהר בוטבול, ברוך שמאילוב ושי קקון ישתתפו היום, שישי, בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בטוקיו.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code